DSG DQ250

Sterownik automatycznej skrzyni biegów stosowany w samochodach grupy VAG – Audi, Skoda, VW. Następca znanego z Audi Multitronica. Mimo wprowadzonych zmian nie ustrzegł się wad konstrukcyjnych które czynią go podatnym na awarie. Sterownik musi zmagać się z ciężkimi warunkami pracy w środowisku wysokiej temperatury i wibracji.

Naprawiamy sterownik tak by awaria nigdy nie wróciła, regeneracji podlegają też elementy wskazujące na zużycie.

Naprawa możliwa wysyłkowo lub z demontażem / montażem w naszym warsztacie.

Description

Typowe objawy i błędy:

  • Brak komunikacji ze sterownikiem skrzyni biegów.
  • Usterki czujników prędkości.
  • Usterki elektrozaworów / zaworów.
  • Błędy komunikacji CAN.
  • Wyciek oleju z wtyczki sterownika
  • Przechodzenie w tryb awaryjny

Błędy:

  • Zasilanie – przerwa w obwodzie 18165 P1757
  • Sygnał czujnika pozycji jazdy nieprawdopodobny 17090 P0706 F125
  • Czujnik prędkości skrzyni biegów G195 Brak sygnału 17106 P0722
  • Czujnik prędkości skrzyni biegów 2 G196 Brak sygnału 18201 P1793
  • Zawór regulacji ciśnienia 2 N216 Błąd elektryczny 18226 P1818
  • Zawór regulacji ciśnienia 1 (N215), otwarty / zwarty do masy 18222 P1814 18223 P1815
  • Elektrozawór regulacji ciśnienia 2 (N216), otwarty / zwarty do masy 18227 P1819 18228 P1820
  • Elektrozawór regulacji ciśnienia 3 (N217), otwarty / zwarty do masy 18232 P182418231 P1823
  • Elektrozawór regulacji ciśnienia 4 (N218), otwarty / zwarty do mas 18237 P1829 18236 P1828
  • Elektrozawór regulacji ciśnienia 6 (N371) Otwarty / zwarty do masy 18247 P1839 18248 P1840
  • Zawór sterujący 1/zawór elektromagnetyczny N88 Zakłócenie funkcji 17134 P0750 17137 P0753
  • Nieprawidłowe przełożenie skrzyni biegów 17114 P0730
  • Elektrozawór regulacji ciśnienia 5 (N233) Otwarty / zwarty do masy 18242 P1834 18241 P1833
  • Elektrozawór regulacji ciśnienia 5 (N233) Zwarty do masy / przerwa w obwodzie 18243 P1835
  • Elektrozawór regulacji ciśnienia 6 (N371), usterka elektryczna / przerwa w obwodzie 18246 P1838